OBSYDIAN – Jennifer L. Armentrout


Na początku bardzo nie lubiłam Daemona, ale później go pokochałam. Ta historia jest przepiękna, opowiada o cudownej miłości, której prawdopodobnie nie ma w prawdziwym życiu. Jeśli chodzi o książki fantastyczne, to nie przepadam za nimi: ta była moją pierwszą i jedyną z tematyki fantastycznej. Nie zamykam się jednak w kategoriach książkowych, więc prawdopodobnie przeczytam coś jeszcze.  Najbardziej z całej lektury podobała mi się siostra Daemona, ponieważ była bardzo fajną osobą, taką tryskającą radością. Powiem Wam, że dobrałam piękne słowa jak ktoś czytał te serie to będzie wiedział o co mi chodzi. Autorka tej książki bardzo interesująco opisywała wszystkie sytuacje i gdy czytałam opisy w niej zawarte to o dziwo mnie one nie męczyły. Oczywiście pojawił się tam romantyczny wątek, gdzie chłopak za bardzo nie przepada za dziewczyną, ale oczywiście na końcu i tak są razem, jednak powiem szczerze nie męczą mnie takie wątki, lubię od czasu przeczytać taką książkę.





Wszystkie części czytałam jako ebooki, ale jeśli miałabym okazję, by kupić je jako papierową wersję, to z chęcią przeczytałabym je jeszcze raz. Obsydian to pierwsza część z pięciotomowej serii, która nazywa się LUX, przeczytałam ją oczywiście całą. Po niej są jeszcze dwa dodatkowe tomy, ale niestety tylko 1,5 tomu jest przetłumaczone na polski a 0,5 niestety nie, ale mam zamiar gdzieś ją zdobyć. Przeczytałam całą serię chyba w dwa miesiące, jak dla mnie to naprawdę rekord i oczywiście każda część będzie zrecenzowana na tym blogu. Książka była ciekawa, ponieważ miała niestandardowe postacie i ciekawym doświadczeniem było czytanie o istotach, które nie były wilkołakami, wampirami czy zombie. Pierwsza cześć chyba najbardziej mi się podobała, bo dalsze były ciekawe, ale nie tak, jak właśnie Obsydian. 


Oczywiście jeśli czytaliście tę książkę to podzielcie się Waszymi opiniami w komentarzu.



OPIS: Oni nie są tacy jak my… Kiedy przeprowadziliśmy się do Zachodniej Wirginii, zanim zaczęłam mój ostatni rok w szkole, musiałam przyzwyczaić się do dziwacznego akcentu, rwącego się łącza internetowego i całego morza otaczającej mnie nudy... Aż do momentu, kiedy spotkałam mojego nowego, wysokiego sąsiada o niesamowitych, zielonych oczach. Wtedy sprawy zaczęły obierać zupełnie inny kierunek... Ale kiedy zaczęłam z nim rozmawiać zrozumiałam, że Daemon jest wyniosły, arogancki i doprowadza mnie do szału. Zupełnie nam nie po drodze. Zupełnie. Jednak kiedy prawie nie zginęłam, a Daemon dosłownie zamroził czas, cóż... stało się coś zupełnie niespodziewanego… Wpadłam w kłopoty, groziło mi śmiertelne niebezpieczeństwo. Jedyną szansą, żebym wyszła z tego cało, było trzymanie się blisko Daemona, aż przygaśnie blask…Jeśli oczywiście sama go wcześniej nie zabiję.




Tytuł:  Obsydian 
Autor: Jennifer L. Armentrout 
Ilość stron: 442
Wydawnictwo: Filia
Kategoria: Fantastyka, science fiction
Wydanie: 21 maja 2014 





0 comments